Onsdag

Nu jäklar har det faktist hänt något i mitt liv ;D haha .. I måndags var det dags, något som jag väntat på så sjukt länge. Åkte iväg till sjukhuset vid tio i nio med min kära linnea :) (Åka ännu tidigare nästa gång, parkering var inte de lättaste att hitta :P ) Sen fick ja byta om och fick nå värktabletter, minns inte hur många men många vare iaf :P plus de lugnande medlet så ja sku kunna slappna av :) sen Gick vi in till operationssalen fick lägga mig och blev helt övertäckt typ ^^ sen var de den där jäkla bedövningen :P huvva.. men de gick.. sen drogs tänderna bort och borrandet i käken började. Gick över förväntan faktist :) sen skulle skruven på plats sen va de klart :D Och detta var jag orolig för? Mycket onödigt vill jag lova! Nu ska de läka sen ska jag få tanden som ska va där :) Längtar tills allt är klart :) Och sen i måndags har jag alltså varit ledig, börjar känna mig riktigt uttråkad som tur är har jag jobb imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0