Fredag

Valde att vara hemma idag istället för att jobba. Behöver det verkligen! Igår kan blev en intressant dag kan ja ju säga.. Började med att jag för de första va tvungen att kliva upp vid halv sex :P haha .. sen när ja kommer till jobbet är de fel på alla dörrarna igen :P så alla dörrarna var låsta :P sen precis efter lunch blev jag ner spydd, alltid lika trevligt :P haha och efter jag slutat åkte jag direkt till vårdcentralen. Där jag fick träffa världens sämasta läkare. Va och tryckte uta fan även fast jag sa att man just så pass kunde peta där, så nu är min nacke helt paj. Fick inte en syl i vädret heller, konstant pratade hon. Meditation och då skulla allt bli mycket bättre enligt henne. Bullshit!!!

De va min gårdag, hoppas eran va bättre :P

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0