Söndag

Idag blev de en riktig sovmorgon, har med andra ord inte ens tagit mig upp ur sängen än! Men magen börjar kurra så snart är de dags för lite frukost. Idag blir de shopping, det ska inhandlas en ny vinterjacka! Och jag ska bannemig inte komma hem utan en heller :P

Igår va en jävligt jobbig dag.. på många sätt.. men såna finns de med, glad att jag har möjligheten att välja vilka jag vill ha kontakt med.. Känner mig dessutom halvkrasslig så de gör väl sin del också :)  Igår fick jag fin besök, Linnea kom förbi och som vanligt hade vi en heel massa att prata om :D Och en del planerande blev det också!! Men det förblir hemligt för er  ;)








Och du .. jag vet att du inte läser det här .. men .. min känslor bara växer för dig även fast du är borta.. Fina du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0