Lördag

Kan ju påstå att jag mått bättre i mina dar :P.. Kul som fan hade jag då iaf , och det var så sjukt kul att träffa spec carro som jag itne träffat sen studenten! Som jag saknat! Sen går de inte att glömma alla andra fantastiska människor!! Men de tar nog ett tag innan jag festar till de sådär igen ^^ Kroppen mår åt fan, och de mesta är smärta eftersom jag skippade medicin igår! Men gårkvällen väger ändå upp :) Idag blev de en sväng till nordmaling sen till min mormor :) Och nu är vi precis hemkomna. Bara slappa hela kvällen! Och få igen lite kraft i kroppen igen :) Hmm.. nä så mycket mer var de väl inte att berätta..


Värdens bästa tjejer!



Eller joo.. något var det! Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0