Here we go!

För mer än ett halvår sen kom jag ut ur ett två år långt förhållande. Var inge vidare där i slutet och för mig var det en stor lättnad när det var över. Kom inte många tårar och inte mycket saknad. Mina vänner såg snabbt att jag började må bättre och började hitta tillbaka till mig själv igen! Fick upp så många kontakter och speciellt med en person. Som betytt otroligt mycket för mig genom åren. Alltid funnits där, lyssnat och inte gått sin väg. Efter några års vänskap blev vi tillsammans men de fungerade inte och vi tappade kontakte i två år. Efter det tog slut med mitt ex hittade vi tillbaka till varandra väldigt väldigt snabbt och dom oupplösta känslorna växte. Allt gick otroligt fort.. men vad gör de när allt känns så rätt? J du gör mig alltid glad och får mig att må bättre. Den effekten du har på mig har igen annan någonsin haft. Jag är så tacksam för att jag fått lära känns en sån underbar person och att jag har så fruktansvärt bra vänner. Att rensa bort de dåliga ur mitt liv har varit väldigt viktigt för att jag ska må bättre. Att omge sig med bra människor är viktigt och ännu viktigare blir det när man är sjuk. Tänker tillbaka på filmen the notebook som varit en av mina favoritfilmer ända sen jag såg den första gången. Min känsla är att vi kommer hitta tillbaka dit, men jag vet att det är saker som står ivägen just nu. Men varje gång vi ses är det som att ingenting har förändrats. Det jag mest vill säga med detta är att man ska lita på sin magkänsla och att jag är otroligt tacksam över att mitt liv tog den vändningen som de gjorde! Och att jag är evigt tacksam för de fantastiska männisorna i mitt liv! 
All my love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0