En ny favorit!

Precis som rubriken lyder är detta absolut en ny favorit! 


Känner mig så himla tillfreds trots att jag har en sån värk osv. Så otroligt glad att jag lämnat allt gammalt bakom mig och alla negativa personer och situationer och siktar på framtiden med min underbara familj och världens bästa vänner! Kan meddela att medicinen jag nu äter inte fungerar speciellt bra smärtmässigt. Men jag tror inte att jag hade vart lika glad hade kunnat hålla hoppet uppe lika mycket som jag trots allt gör. Jobba med feber och inte nå pigg är kanske inte de ultimata men jag gör de igen, har lärt mig av den bästa ;)

Ha de bästa alla fina!! Ni vet absolut vilka ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0