Måndag

Första arbetsdagen gjort. Klev upp, åt frukost sen åkte jag innan jag hann känna efter. När jag väl kom hem kollade jag febern. Haha den visade feber! Tur jag inte kollade innan jag for ;) Så nu har jag iprincip sovit sen jag kom hem för att orka med en låååång dag imorgon! Inte lika ont i halsen idag iaf vilket är sjukt skönt, och jag trodde mina bihålor skuller klara sig men icket! Till de positiva.. två veckor till första advent och lön? ;) Den 27de är den bästa dagen på heeeela månaden. I love it! Pengar pengar pengar! Märkes tokig har jag blivit också! Inte bra Lisa! Efter nyår ska jag belöna mig själv med något riktigt fint! Vad det är får ni se då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0