Lördag

Äntligen har jag fått semester. Absolut inte för att jag inte trivdes utan mer för att kroppen inte alls har mått bra under dessa fyra veckor. De har gjort att jag börjat tänka på framtiden och vad jag ska jobba med. Har i alla fall bestämt mig för att uppsöka läkare igen och försöka få en diagnos, rätt medicinering och någon form av träning som jag klarar av. Så jag kan börja bygga upp mig själv så jag förhoppningsvis kan ha och leva en någorlunda normal vardag. Jaa.. va mer.. Trots att jag har ont är jag otroligt tillfredsställd med mitt liv. Älskar min familj har världens underbaraste vänner och hittat någon som ja verkligen tycker om. Framtiden ser ljus ut och de ska bli spännande att se vart allt leder :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0