Lördagsmys

Hela dagen har spenderats inne eftersom väder varit piss rent ut sagt. Kroppen har inte heller samarbetat med mig som jag hade hoppats på. En dag i taget är något jag måste lära mig. Framöver kommer jag nog skriva mer om mig, min de som inte fungerar som de ska i min kropp. Mycket för min egen skull, för att se att jag faktist kommer framåt och inte står och stampar på samma ställe. Men också för andra unga som också har de lika jobbigt som jag har haft. De finns alltid hopp! :)

Kan väl lika gärna börja från början :) Det började för flera år sen med ont i speciellt händerna.. och de gick upp och ner hela tiden. Sen kom smärtan i axlar, rygg och nacke. Sökte hjälp på vårdcentralen och träffade en läkare som inte alls lyssnade på mig utan gav mig smärtstillande värktabletter, skickade mig till en sjukgymnast som sa att jag behöver medicinering. Och då blev de ännu mer smärtstillande. Efter ett tag tröttnade jag och gav upp om att jag skulle få veta vad som egentligen var fel. Så jag slutade helt med alla mediciner. Efter en tid .. hur minns jag inte riktigt men jag bytte vårdcentral och fick träffa en super bra läkare som verkligen lyssnade. Fick även träffa en jättebra sjukgymnast. Och jag kan väl påstå att jag inte tog dom övningarna hon gav mig på så stort allvar och glömde efter en tid bort dom. :P

Efter sommarens jobb kände jag att det var dags igen så jag sökte upp läkaren, och han såg att jag blivit mycket sämre så jag fick en ny medicin som jag nu provar :) Och jag hoppas verkligen på den här!

Mer om de senare  :)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0