Söndag

I fredags var jag som sagt med klassen i holmsund och grillade osv. Det var okej, hoppades på bra väder och de blev det också. Efter det åkte och med mamma & pappa och handlade =) Och sedan bar det av till obbola! Inte vart där på sjukt länge :P
Hände inte jätte mkt vi köpte pizza och sen så somnade vi halv nio typ ^^  Men de var skönt! Längesen jag var så trött i kroppen! Hade dessutom stressat så mycket på morgonen att jag glömde ta värktabletten vilket var mindre nice... Just ja, jag hade ju prov på morgonen också.. hahah.. de gick inte så bra. Gissade på dem flesta frågorna så nu är de bara hoppas på att de räcker till ett G :P

Igår spenderandes dagen hos min mormor! Mina förädrar och min bror kom och hämtade upp mig och robin. Sjukt skönt som vanligt att komma bort från stan. Och speciellt när robin var med. Blev dock lite drama där på kvällen :P haha. Men det orkar jagi nte berätta om nu, det får bli en annan gång!

Nu ska jag gå och äta tacos =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0