Söndag

Även denna helt har spenderats med Robin..Det känns alltid så bra. Gissar på att de är för att han är den ända personen som jag kan va helt mig själv med! Kanske låter konstigt.. men..Jag har så svårt för att va mig själv med personer jag inte känner osv.. Vet nog hans familj om. Säger typ ingenting när jag är där. Vilket jag inte förstår. Personer som känner mig skulle inte ens tro att jag kunde vara så tyst. Jag som brukar pratar konstant i vanligafall känns det som..Måste ju tro att jag är typ stum eller något..

Har ingen aning om nån av er någonsin kommer läsa detta .. Men jag ber om ursäkt för att jag är så frånvarande! Jag ogillar er inte! Verkligen inte! Känns bara som att jag inte riktigt passar in. Och då kan jag lika gärna hålla mig undan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0