Onsdag

ÄNTLIGEN LOV!!! Gud så skönt det känns, det är efterlängtat vill jag lova :D Just nu sitter jag hos älsklingen. Han sitter vid sin dator och jag sitter vid min dator haha :P Dock så har jag gjort  något vettigare än vad han gör. Kan ni gissa vad han gör? Jorå.. han sitter och nördar :P haha

Annars då.. dagen har varit rätt meningslös, åkte till skolan vid tio då vi började, sen fixade vi lite inför redovisningen och sedan fick vi sitta där och lyssna på de vi hade spelat in. Hemskheter vill jag lova. :P men de gick bra. Efter skolan så.. gick jag och lilian ner på stan kikade runt lite, sen gick jag och robin och åt på subway sen tog vi bussen hem till honom.  Jag vettefan vad han håller på spelar just nu , ser sjukt ut :P och han ser sjukt koncentrerad ut haha. Ska nog gå och störa honom nu :D

Ha de så bra tills vi hörs igen =)
Kramar

Just ja, världens vårväder. UNDERBART :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0