Måndag

Hallåj!

Tillbaka till verkligheten idag! Trött som ett as var jag eftersom jag somnade vid ett! Men upp tog jag mig och överlevde första skoldagen. Har som tur är inte så mycket kvar av skolan bara typ 4 veckor sen blir det praktik. Känns otroligt skönt!

Dagen gick fort vilket var skönt, på nf:en bakades det pizzabullar som vi ska ha med oss på vår lilla utflyckt till holmsund på fredag. Blir mysigt, haha, hoppas på bra väder bara! Slumrade till när jag kom hem, och vaknade av att söta robin ringde och väckte mig. =)

Resten av kvällen ska jag väl.. försöka hålla mig vaken och kanske öppna svenska boken och läsa lite eftersom det är prov på torsdag, sen blire spårlöst, som jag längtat hihi

Ha en bra kväll!

                                          
                                                              Sommar!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0