Måndag

En av tre skoldagar avklarad! Hade samhällskunskap på morgonen och jag måste bara säga att jag hade otroligt svårt att somna igår. Låg vaken till halv ett och bara väntade på att jag skulle somna. Tillslut gick det tack och lov =)  Men det var jobbigt att kliva upp imorse ändå! Aja efter den lektionen hade vi iaf håltimme i ja.. hundra år ungefär :P så jag och linnéa fick massor med tid på oss att fixa inför lektionen vi skulle ha. Jag tyckte att det gick ganska så bra. Klassen var sååå duktiga :D haha. Blev massor med fina kycklingar och påskkort =) 

                                       På tal om klassen... så går ett år otroligt fort! 
                                           
                                              Fina flickor på avslutningen i 1an =) <3



Sen gick jag till stan med Lilian,Petter och hans flickvän och kevin som är på besök :D Var tänkt att jag skulle på ungdomsmottagningen men.. de va för mkt folk och jag hade ont så jag åkte hem istället och tog mig en tupplur! Mkt skönt! Nu tänkte jag gå och ta fram lite hallon, blåbar och jordgubbar att äta =) 

                                           


Kommentarer
Postat av: Lilian

Hahahh, så himla ful man kan vara ;P



Dunia <3<3<3<3<3

2010-03-30 @ 08:49:25
URL: http://thepoweroflove.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nej nej verkligen inte =)

2010-03-30 @ 16:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0