Måndag

Solen skiner och jag är på ett strålande humör! Har just avklarat boende och inrednings kursen, känns så jäkla skönt! Hade gått och oroat mig för vad jag skulle få på provet, men de visade sig att det gick toppen, ett vg =) Och samma sak på min inrednings grej ^^ Så jag är sjukt nöjd, mest med tanke på att jag knappt pluggat något :D

Dagen har gått väldigt fort, bara fyra skoldagar kvar nu haha. Nä men jag tror att denna veckan kan bli kul. Halva dagen imorgon ska vi planer och "bilda" företag och på onsdag ska vi tjäna pengar ;) haha hoppas vi på iaf ^^ sen torsdag har jag inga lektioner utan vi ska på nån föreläsning istället! Och fredag har jag sovmorgon, NICE. Sen är det helg igen :D hoho.

Nu ska jag lägga mig och vila ett tag eller något liknande :]

Kramar

Kommentarer
Postat av: Lilian

SJUUUUT nice med VG! grattis tjejen =D

2010-03-22 @ 20:36:06
Postat av: Lisa

Taaack :]

2010-03-22 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0