Godnatt

Har gjord super goda varma mackor, muuuuums. Jag är gottegrisen nr 1. Jag äääääälskar mat. Och skulle aldrig vilja eller kunna leva utan den :] 

Btw, är jag så less på fjortisar, och ja.. nä bara less! Men jag är ända på super bra humör :D Dagen har trosts allt varit super bra. Allt blir så mycket bättre då! Och på tal om ingenting så har våra lektioner blivigt något slags uppehållsrum för människor pojk/flickvänner. Vilket jag inte fattar! Jag mena , lektioner är ju ändå lektioner och nog klara man sig utan sin pojk/flickvän under skoltiden , eller har jag jätte fel? Så desperat efter varandra kan man möjligtvis inte vara :P

Meeen haha nog pratat om det, nu ska jag gå och tvätta av de sminket som finns kvar (såg på spårlöst försvunnen, sorgligt) och sedan ska jag hoppa ner i sängen.

Sov gott och dröm sött ;D
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ida

Äntligen någon vettig människa! Det har verkligen blivit ett uppehållsrum för allas respektive! Har dom ingen egen skola?

2010-03-30 @ 07:53:53
URL: http://idapson.blogg.se/
Postat av: Jennie

heej :)

hur är det idag?

söt blogg!

kram

2010-03-30 @ 10:08:24
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jadu ida jag undrar precis samma sak :P dom kan inte pecis koncentrera sig och vara tyst heller utan sitter och pratar helatiden :P

2010-03-30 @ 16:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0