Bleeee

Pluggande går åt helvete och lika så kommer provet att gå imorgon :P haha åååh jag önskar att jag började för lääääängesen. Men det har ju blivit en sån bra vana att sitta sista kvällen och plugga in flera flera sidor. Alla tanter och gubbar snurrar runt i huvet på mig, blandar ihop årtal med svenskan som vi hade prov på idag :P Hur ska detta sluta? :P  I helgen ska det verkligen bara bli vila! Inget annat, verkligen inget plugg!

Nu ska jag försöka ta mig igenom alla gubbar och tanter, årtal och färger en gång till innan jag hoppar i sängen och hoppas på det bästa inför imorgon. Något annat kan jag ej göra ;D

Plugg plugg plugg
Godnatt =)


Du är bäst babe! Du gör allt mycket bättre ska du veta! Du får mig att orka, Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Jennifer [foto&vardag]

Fin blogg :)

2010-03-19 @ 20:12:57
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0