Jag lever

än... närå.. att åka in på akuten kändes bara onödigt eftersom jag inser att dom bara kommer att ge mig nya värktabletter, så då kan jag lika gärna ta dem jag redan har hemma. Sagt och gjort, jag har käkat värktabletter hela dagen. Andningen går bättre och det känns inte alls lika tungt. Smärtan är hanterbar i nuläget dessutom. Nu har jag tagit de starkaste som jag egentligen hatar att ta eftersom jag brukar må så dåligt av dem. Men sova måste jag få göra inatt så något annat val har jag som inte :P Något som jag verkligen hatar är min kropp och den sugiga sjukvården. Hjälp är INGET man får. Man får värktabletter utskrivet hur enkelt som helst. Mer än så orkar dem inte bry sig. Vaje gång mamma åker och handlar frågar hon om jag vill ha något, av någon anledning säger jag alltid att jag vill ha en ny kropp. Ingen förstår nog hur påfrestande och frusterande det är att aldrig få vara helt frisk. Jag minns inte ens sist jag kände så. Kommer sluta med att jag blir galen. I huvet!!

Önskar jag kunde säga att allt var okej, men det är det inte ...

Godnatt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0