=)

Haha vem försöker jag lura egentligen, klickar man inte med en person i detta fallet personer så gör man helt enkelt inte det. Jag har lärt mig att välja vilka jag umgås med, och personer som jag inte klickar med finns det ingen anledning att försöka. Jag har gått igenom en hel del för att vara 18 år och jag kommer aldrig bli den jag en gång var. Utan alla konstiga tankar, utan alla sjuka fobier. Men det är okej, jag är starkare nu. Jag har mer livserfarenhet och jag vet helt säkert att jag kan klara allt som kommer i min väg. Ingen tvekan! Vart allt detta kom ifrån vet jag inte. Men ibland är det skönt att få skriva av sig, rensa sina tankar.

Det är så skönt att va ute och gå, även om det är pissväder :P Jag är en sån som vill se resultat direkt annars ger jag gärna upp ^^ säkert som många andra. Men denna gången ska jag verkligen hålla det. Har redan insett att jag aldrig kommer kunna ändra på den maten jag äter. Man lever faktist bara en gång! Men röra på sig lite ska väl inte vara så nedra svårt? Nu har jag bara två veckor kvar i skolan dessutom sen har jag praktik och då kommer jag röra på mig betydligt mycket mer än vad jag gör i skolan.

Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag sen blir det bara en lugn kväll. Bara två dagar kvar av lovet. Ett måste att ta vara på!! Sen är det tillbaka till helvete igen. Inte saknat det alls! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0