Tisdag

Kvällen har gått enormt fort och snart är det sängen som gäller. Första dagen på länge som jag haft ont i ryggen. Kändes inte som jag behövde det. Men det blir att smörja och hoppas på att den hinner vila upp sig under natten ;D Imorgon har jag sovmorgon. Börjar inte föran kvart i ett. Men ska gå och besöka praktikplatsen. Lite nervöst men de känns skönt att få de gjort, första mötet är alltid de värsta :P haha Sen åker jag ner på stan och ska se på nån teater i två timmar och sedan slutar vi. NICE!! Sen möter jag upp baby och åker hem till mig. Han är världens bästa. Börjar få ont i halsen oså går han och köper halstabletter åt mig. Underbar eller vad?!!

Nu ska jag göra mig iordning för sängen.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0