Humörsvängninar

Jag som var så glad nyss.. vart tog de vägen.. Återfall är inge kul och jag vet aldrig hur jag ska ta mig ifrån tankarna och de jag känner. Supa mig full och slockna är inget jag tänker testa. Så jag gissar på att de bara är och härda och jag vet inte, tänka positivt? Glad att jag är själv så ingen behöver ta all skit.. Jag är hungrig men jag vägrar stoppa i mig mat.. de är något jag fått för mig.. och de är svårt att komma bort från. Men får iprincip sätta sig på mig bända upp käkarna och trycka in en macka i käften på mig. Jag åt knappt något till middag och det är väl därför jag mår som jag mår nu.. Jag är så arg! Halva mitt rum är .. ja.. äsch skit samma.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0