Torsdag idag dåå..

Hej hej!

De är något knas på min dator :P ljudet stängs av och på heeela tiden, ellre när jag trycker på caps av någon konsig anledning :P Datorspökerna är i farten!

igår fick vi sluta tidigare typ vid ett så då åkte jag med lilian till akuten och satt där med henne tills hennes bror kom, hoppas allt gick bra vännen..

Och ja idag.. har inte mycket hänt, mått illa iprincip hela dagen. va ingen hitt precis. och nu ikväll har jag suttit och försökt komma bra saker till min namndikt eller vad det nu var ^^
såg även första avsnittet av inlåst som gick på fyran. Första programet på fyran som vart bra på vääääääääldigt länge. otroligt intressant.

Nu ska jag hoppa i säng.
Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0