Lördag

I morse vaknade jag äntligen utvilad. Åt frukost och satt mig i bilen tillsammans med mamma och pappa och åkte till nordmaling. Vi satte blommor på morfars grav sedan åkte vi vidare till järnäs, till några vi känner, och där var även min mormor och morbror. Så då åt vi pannkakor, och jag som älskar barn satt och spelade memory med oskar och va ute och busade med kasper. sen åkta vi hem till min mormor. min morbror och han flickvän kikade förbi ett tag också. Dagen har varit otroligt skönt, och jag har haft människor runt mig hela tiden. vilket underlättar mycket! Att åka bort från stan, även om det bara är för en dag, är så otroligt skön.

Nu väntar tv och massa gott som vanligt
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0