Äntligen fredag!

Efter fyra timmars sömn pallrade jag mig upp och iväg till skolan. Dagen började med våga tala, redovisning såklart. Ensam för första gången, gick mycke bättre än väntat och jag är stolt över mig själv! Efter det så var det styrketräning, teori denna  gången, vilket jag inte kan säga att jag är speciellt intresserad av :P  träna är kul , men teori. njaa. Sen var det nf och sedan idrott och då var dagen äntligen slut.

Ikväll händer inget spec. ska bara va hemma och sova igen dom timmar jag missat i veckan typ: p Och i helgen har jag ingen aning om vad som händer.. allt som jag sett fram emot blir inte av.. men men. Nu ska jag fortsätta feta mig

Kram Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0