Grattis

Hej hej

Ska bara börja med att gratta min lille bror som fyller år idag! =)

Och sen måste jag skriva av mig angående en viss person. Så jävla patetisk, och ett sånt kontrollbehov så det är tragiskt. Fyfan...
Du är verkligen inte omtyckt, någonstans!  Och sen är det ju bra att ha något vettigt att säga nångång?

Måste även skriva om olyckan, otroligt tragiskt.. Lider med alla anhöriga och de inblandade. Kunde varit någon man själv känt, som tur var va det inte de denna gången. vilket jag är otroligt glad över.

Är så glad att jag har dig älskling. Du är det bästa som finns, och jag älskar dig så otroligt mycket. Ingen kan göra mig så lycklig som dig!
Jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Stefan

men oj då... låter inte så kul med en sådan som har detta begär på sig. hoppas det löser sig :)



o grattis till din bror! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0